Kaarten ruilen of annuleren?
Wanneer u geen gebruik kunt maken van door u gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot 2 dagen voor aanvang van de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling of in te wisselen voor een waardebon*. Wij berekenen hiervoor geen kosten. Bij ruilen ontvangt u het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaalt u iets bij. In uitzonderlijke gevallen kan het bedrag, bijvoorbeeld bij uitverkochte voorstellingen, gerestitueerd worden. Wij berekenen hiervoor €2,00 per kaart administratiekosten met een maximum van €5,00 per bestelling. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig in het Theatercafé.
Voor vrienden van het theater is het te allen tijde mogelijk kaarten bij verhindering te retourneren. Desgewenst zullen de kaarten worden omgezet in een waardebon of het bedrag kan worden gerestitueerd tegen €1,00 per bestelling.
*m.u.v. kaarten voor de Pubquiz en de Mysteries. Zie hiervoor artikel 2.5 & 2.6 van onze Algemene Voorwaarden.
Kaarten kwijt?
Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Wij versturen deze alleen naar het e-mailadres welke is verstrekt bij het kopen van de kaarten of op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u duplicaatkaarten aan onze kassa.
Secure Smart tickets
Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan.
Doorsturen
Deze tickets zijn niet door te sturen en het maken van een screenshot van de qr-code zodra deze verschijnt werkt niet, aangezien de qr-code elke 30 seconde wisselt. Kunt u niet aanwezig zijn? Neemt u dan contact met ons op.
Ticketmatic App
U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App – in de AppStore of de Playstore én login met hetzelfde e-mailadres waarmee u de kaarten wenst te bestellen.
Hoe werkt het?
- Download de Ticketmatic app
Gebruik in de app hetzelfde e-mailadres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2). - Bestel kaarten via onze website
NB Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App. - Vul uw e-mailadres in en rond uw bestelling af.
- Betaal uw bestelling
- U ontvangt een e-mail bevestiging
Hierin vindt u nogmaals instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden. - Download en open de Ticketmatic app
Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten. - Kies ons theater in de Ticketmatic App
- In uw “wallet” vindt u alle gekochte e-tickets
Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.
Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?
Ja, u kunt de pdf doorsturen of tickets vanuit de Ticketmatic App doorsturen. De secure smart tickets zijn echter niet overdraagbaar om doorverkoop tegen te gaan. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling of contact met ons op te nemen.
Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?
Ja u kunt tijdens het bestelproces kiezen voor “VOEG MEER KAARTEN TOE VOOR ANDERE VOORSTELLINGEN”.
Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?
De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen of via whatsapp of kaartverkoop@hetveurtheater.nl
Ik heb geen smart phone. Wat nu?
Heeft u secure smart tickets besteld en zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Aan onze theaterkassa kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen.
Zit er een consumptie in de toegangsprijs?
Bij de meeste voorstellingen krijgt u een gratis drankje aangeboden (beperkt assortiment). Als er geen pauze is, krijgt u uw consumptie na afloop van de voorstelling. Voor sommige voorstellingen gelden er afwijkende voorwaarden.
Algemene leverings- en bezoekersvoorwaarden
Wanneer u kaarten koopt bij het Veur Theater stemt u in met de Algemene Leveringsvoorwaarden.