Ga naar de inhoud

Over uw kaarten

Wanneer u geen gebruik kunt maken van door u gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot 2 dagen voor aanvang van de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling of in te wisselen voor een waardebon. Wij berekenen hiervoor geen kosten. Bij ruilen ontvangt u het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaalt u iets bij. In uitzonderlijke gevallen kan het bedrag, bijvoorbeeld bij uitverkochte voorstellingen, gerestitueerd worden. Wij berekenen hiervoor €2,00 per kaart administratiekosten met een maximum van €5,00 per bestelling. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig in het Theatercafé.

Voor vrienden van het theater is het te allen tijde mogelijk kaarten bij verhindering te retourneren. Desgewenst zullen de kaarten worden omgezet in een waardebon of het bedrag kan worden gerestitueerd tegen €1,00 per bestelling.

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Wij versturen deze alleen naar het e-mailadres welke is verstrekt bij het kopen van de kaarten of op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u duplicaatkaarten aan onze kassa.

Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die u koopt via onze website of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht. U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze – voordat u kaarten koopt! – in de AppStore of de Playstore én login met hetzelfde e-mailadres waarmee u de kaarten wenst te bestellen.

Hoe werkt het?

  1. Download de Ticketmatic app 
    Gebruik in de app hetzelfde e-mailadres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2).
  2. Bestel kaarten via onze website
    NB Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App.
  3. Vul uw e-mailadres in en kies ervoor om de bestelling via de website óf de Ticketmatic App af re ronden.
  4. Betaal uw bestelling
  5. U ontvangt een e-mail bevestiging
    Hierin vindt u nogmaals instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
  6. Download en open de Ticketmatic app
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  7. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.

Ja u kunt de pdf doorsturen of de tickets vanuit de Ticketmatic App doorsturen. De secure smart tickets zijn echter niet overdraagbaar om doorverkoop tegen te gaan. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling of contact met ons op te nemen.

Ja u kunt tijdens het bestelproces kiezen voor “VOEG MEER KAARTEN TOE VOOR ANDERE VOORSTELLINGEN”.

De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen of via whatsapp of kaartverkoop@hetveurtheater.nl

Heeft u secure smart tickets besteld en zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Aan onze theaterkassa kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen.

Bij de meeste voorstellingen krijgt u een gratis drankje aangeboden (beperkt assortiment). Als er geen pauze is, krijgt u uw consumptie na afloop van de voorstelling. Voor sommige voorstellingen gelden er afwijkende voorwaarden.

Wanneer u kaarten koopt bij het Veur Theater stemt u in met de Algemene Leveringsvoorwaarden.