Over uw kaarten

Kaarten ruilen of annuleren?

Wanneer u geen gebruik kunt maken van door u gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot 2 dagen voor aanvang van de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling of in te wisselen voor een waardebon. Wij berekenen hiervoor geen kosten. Bij ruilen ontvangt u het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaalt u iets bij. In uitzonderlijke gevallen kan het bedrag, bij uitverkochte voorstellingen, gerestitueerd worden. Wij berekenen hiervoor €1,00 per kaart administratiekosten. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig in het Theatercafé.

Kaarten kwijt?

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Wij versturen deze alleen naar het e-mailadres welke is verstrekt bij het kopen van de kaarten of op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u duplicaatkaarten aan onze kassa.

Secure Smart tickets

Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die u koopt via onze website of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief. U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze – voordat u kaarten koopt! – in de AppStore of de Playstore.

Hoe werkt het?

  1. Download de Ticketmatic app 
    Gebruik in de app hetzelfde e-mail adres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2).
  2. Bestel kaarten via onze website
    NB Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App.
  3. Vul uw e-mailadres in en kies ervoor om de bestelling via de website óf de Ticketmatic App af re ronden.
  4. Betaal uw bestelling
  5. U ontvangt een e-mail bevestiging
    Hierin vindt u nogmaals instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
  6. Download en open de Ticketmatic app
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  7. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.

Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?

Nee. De kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling. 

Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?

Ja. Alleen zullen alle kaarten in de App te zien zijn en niet toegestuurd worden per e-mail om te printen.

Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?

De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen of via whatsapp of kaartverkoop@hetveurtheater.nl

Ik heb geen smart phone. Wat nu?

Heeft u zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Aan onze theaterkassa kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen.