Meteen naar de inhoud

Over uw kaarten

Wanneer u geen gebruik kunt maken van door u gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot 2 dagen voor aanvang van de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling of in te wisselen voor een waardebon. Wij berekenen hiervoor geen kosten. Bij ruilen ontvangt u het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaalt u iets bij. In uitzonderlijke gevallen kan het bedrag, bijvoorbeeld bij uitverkochte voorstellingen, gerestitueerd worden. Wij berekenen hiervoor €1,00 per kaart administratiekosten. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig in het Theatercafé.

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Wij versturen deze alleen naar het e-mailadres welke is verstrekt bij het kopen van de kaarten of op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u duplicaatkaarten aan onze kassa.

Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die u koopt via onze website of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief en kunnen op deze manier niet worden doorverkocht. U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze – voordat u kaarten koopt! – in de AppStore of de Playstore én login met hetzelfde e-mailadres waarmee u de kaarten wenst te bestellen.

Hoe werkt het?

  1. Download de Ticketmatic app 
    Gebruik in de app hetzelfde e-mailadres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2).
  2. Bestel kaarten via onze website
    NB Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App.
  3. Vul uw e-mailadres in en kies ervoor om de bestelling via de website óf de Ticketmatic App af re ronden.
  4. Betaal uw bestelling
  5. U ontvangt een e-mail bevestiging
    Hierin vindt u nogmaals instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
  6. Download en open de Ticketmatic app
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  7. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.

Ja u kunt de pdf doorsturen of de tickets vanuit de Ticketmatic App doorsturen. De secure smart tickets zijn echter niet overdraagbaar om doorverkoop tegen te gaan. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling of contact met ons op te nemen.

Ja u kunt tijdens het bestelproces kiezen voor “VOEG MEER KAARTEN TOE VOOR ANDERE VOORSTELLINGEN”.

De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen of via whatsapp of kaartverkoop@hetveurtheater.nl

Heeft u secure smart tickets besteld en zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Aan onze theaterkassa kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen.

Bij de meeste voorstellingen krijgt u een gratis drankje aangeboden (beperkt assortiment). Als er geen pauze is, krijgt u uw consumptie na afloop van de voorstelling. Voor sommige voorstellingen gelden er afwijkende voorwaarden.

Wanneer u kaarten koopt bij het Veur Theater stemt u in met de Algemene Leveringsvoorwaarden.