Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Controleer de map waarin uw SPAMberichten terechtkomen in uw e-mailprogramma. Ook is het belangrijk dat u na uw online betaling klikt op ‘Voltooien’ om terug te keren op de website. Als uw betaling gelukt is, moet u binnen een uur de kaarten ontvangen.

Soms zijn er storingen bij iDeal (zie hiervoor beschikbaarheid.ideal.nl). Ziet u dat er foutmeldingen zijn bij uw bank, belt u dan met de kassa over uw kaarten: 070 – 3000013 of mail naar kaartverkoop@hetveurtheater.nl.
Ook kan het zijn dat u de betaling nog niet definitief heeft voltooid (en terugkomt op onze website) omdat u op een telefoon of tablet bestelt en de knop ‘Voltooien’ niet goed kunt zien. Klikt u op de knop Voltooien.

Ja dat kan in de meeste gevallen. U kunt ze tot 2 dagen van te voren ruilen voor een andere voorstelling of u ontvangt een tegoedbon ter waarde van de kaarten. Indien de voorstelling is uitverkocht kunt u in uitzonderlijke gevallen verzoeken tot terugbetaling. Wij rekenen hiervoor €1,00 administratiekosten per kaart.

Al onze prijzen zijn all-in prijzen en dus inclusief administratiekosten en kosten voor een consumptie (tenzij anders aangegeven).

Lees hier de handleiding voor mobiele tickets in de Ticketmatic App.

Wij kunnen scannen vanaf uw telefoon. Het liefst mobile tickets, maar een duidelijke streepjescode kan ook. Zorgt u ervoor dat uw schermverlichting fel genoeg is en dat u gemakkelijk naar meerdere kaarten kunt swipen.

Ja… tenzij het “secure” smart tickets zijn. Dit staat aangegeven bij de voorstelling en deze kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling.

Algemeen

Voor een aantal voorstellingen gelden andere voorwaarden dan voor de meeste voorstellingen. Zo gelden er geen reguliere paskortingen, kunnen de kaarten niet omgeboeken of geretourneerd worden, kunnen we reeds gekochte kaarten niet terugnemen of inwisselen voor een waardebon, en is een gratis drankje (in de pauze) niet inbegrepen. Dit geldt alleen voor de voorstellingen waarbij dit expliciet vermeld staat.

Het na aanvang van de voorstelling toelaten van bezoekers is storend voor spelers en publiek, daarom geldt de huisregel: na aanvang geen toegang. Wij vragen uw begrip hiervoor. Als er tijdens een voorstelling een pauze is, kunt u na de pauze plaatsnemen in de zaal. Indien u te laat arriveert, kunt u geen aanspraak maken op een vergoeding van de (niet gebruikte) toegangsbewijzen.

Een waardebon kunt u bij een telefonische reservering, aan de kassa, of bij het online bestellen van kaarten verzilveren in de laatste stap (bij de betaling).

Kort voor, of op de voorstellingsdag zelf, komen er soms nog kaarten terug in de verkoop. Wij hanteren hiervoor een wachtlijst. Zodra een voorstelling is uitverkocht zal een van onze medewerkers deze optie activeren. Ziet u de wachtlijst optie niet, maar alleen dat de voorstelling is uitverkocht, neem dan contact met ons op. Met iedereen die op de wachtlijst staat zal contact worden opgenomen zodra er kaarten vrijkomen. Wie dan het eerste reageert de kaarten te wensen, is de gelukkige. Eerder bellen of er al kaarten vrijgekomen zijn heeft geen zin.

Voor onze brochure kunt u terecht in het theater. 

Ja, er is een garderobe aanwezig. Hier kunt u gratis gebruik van maken.

Bij de meeste voorstellingen krijgt u een gratis drankje aangeboden (beperkt assortiment). Als er geen pauze is, krijgt u uw consumptie na afloop van de voorstelling. Voor sommige voorstellingen gelden er afwijkende voorwaarden.

U kunt hiervoor hier terecht.

Wij accepteren Theater- en Concertbonnen en de Podiumcadeaukaart. Om deze te verzilveren kunt u naar de kassa van het theater komen. Wij accepteren geen VVV-bonnen of Nationale Musicalbonnen.

Deze zijn hier te vinden: Algemene Leveringsvoorwaarden.

Over voorstellingen bezoeken met kinderen

Nee, dit kan helaas niet. Bij kindervoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Kinderen jonger dan deze leeftijdsindicatie kunnen wij helaas niet toelaten. Niet alleen is een voorstelling voor de baby wellicht te indrukwekkend, ook kan de baby overlast bezorgen voor de overige bezoekers. 

Bij kinder- en jeugdvoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Deze indicatie geeft aan voor welke leeftijdscategorie de voorstelling is gemaakt. Deze is gebaseerd op de inhoud en de lengte van de voorstelling. Kinderen jonger dan deze richtleeftijd kunnen de voorstelling voor de spelers en andere bezoekers verstoren. Wij vragen of u hier rekening mee wilt houden.

Niet in de theaterzaal, wel in het theatercafé (foyer). Vraagt u aan onze medewerkers waar u de buggy neer kunt zetten.
 

Wij raden aan om kinderen tot 16 jaar altijd met een volwassene naar de voorstelling te laten gaan. 

Over mindervaliden

Indien u van een rolstoelplaats gebruik wilt maken dan kunt u uw kaarten bestellen via de normale weg en een e-mail sturen naar kaartverkoop@hetveurtheater.nl om aan te geven dat u een rolstoelplaats wenst, of slecht ter been bent. 

Over de Podium Cadeaukaart

Ja. U kunt in het betaalproces (een deel van het bedrag) betalen met uw Podium Cadeaukaart.
 

Jazeker. Bel 070 – 3000013 en houd uw Podium Cadeaukaart bij de hand.
 

Helaas is de papieren Theater-en Concertbon (de voorloper van de Podium Cadeaukaart) niet online te gebruiken. Als u via de website kaarten koopt, dan kunt u op de dag van de voorstelling met uw entreebewijs en bon langs de kassa komen en dan verzilveren wij deze alsnog voor u.

Staat uw vraag er niet bij?

Mailt u ons uw vraag! Misschien kunnen we hem hier in deze lijst opnemen. U kunt een email sturen naar: kaartverkoop@hetveurtheater.nl