Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel gelukt?
Controleer de map waarin uw SPAMberichten terechtkomen in uw e-mailprogramma. Ook is het belangrijk dat u na uw online betaling klikt op ‘Voltooien’ om terug te keren op de website. Als uw betaling gelukt is, moet u binnen een uur de kaarten ontvangen.
Ik heb kaarten gekocht via iDeal maar ik krijg ze niet binnen. Wat nu?
Soms zijn er storingen bij iDeal (zie hiervoor beschikbaarheid.ideal.nl). Ziet u dat er foutmeldingen zijn bij uw bank, belt u dan met de kassa over uw kaarten: 070 – 3000013 of mail naar kaartverkoop@hetveurtheater.nl.
Ook kan het zijn dat u de betaling nog niet definitief heeft voltooid (en terugkomt op onze website) omdat u op een telefoon of tablet bestelt en de knop ‘Voltooien’ niet goed kunt zien. Klikt u op de knop Voltooien.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen
Ja dat kan in de meeste gevallen. U kunt ze tot 2 dagen van te voren ruilen voor een andere voorstelling of u ontvangt een tegoedbon ter waarde van de kaarten. Indien de voorstelling is uitverkocht kunt u in uitzonderlijke gevallen verzoeken tot terugbetaling. Wij rekenen hiervoor €1,00 administratiekosten per kaart.
Hoeveel kost het om online te reserveren?
Al onze prijzen zijn all-in prijzen en dus inclusief administratiekosten en kosten voor een consumptie (tenzij anders aangegeven).
Hoe kan ik mijn gekochte kaarten op mijn smartphone laden?
Lees hier de handleiding voor mobiele tickets in de Ticketmatic App.
Moet ik mijn e-tickets uitprinten of scannen jullie ook kaarten vanaf een smartphone?
Wij kunnen scannen vanaf uw telefoon. Het liefst mobile tickets, maar een duidelijke streepjescode kan ook. Zorgt u ervoor dat uw schermverlichting fel genoeg is en dat u gemakkelijk naar meerdere kaarten kunt swipen.
Kan ik smart tickets aan iemand anders geven?
Ja… tenzij het “secure” smart tickets zijn. Dit staat aangegeven bij de voorstelling en deze kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling.
Algemeen
Voor sommige voorstellingen gelden afwijkende voorwaarden. Wat betekent dat?
Voor een aantal voorstellingen gelden andere voorwaarden dan voor de meeste voorstellingen. Zo gelden er geen reguliere paskortingen, kunnen de kaarten niet omgeboeken of geretourneerd worden, kunnen we reeds gekochte kaarten niet terugnemen of inwisselen voor een waardebon, en is een gratis drankje (in de pauze) niet inbegrepen. Dit geldt alleen voor de voorstellingen waarbij dit expliciet vermeld staat.
Laatkomers
Het na aanvang van de voorstelling toelaten van bezoekers is storend voor spelers en publiek, daarom geldt de huisregel: na aanvang geen toegang. Wij vragen uw begrip hiervoor. Als er tijdens een voorstelling een pauze is, kunt u na de pauze plaatsnemen in de zaal. Indien u te laat arriveert, kunt u geen aanspraak maken op een vergoeding van de (niet gebruikte) toegangsbewijzen.
Ik heb een waardebon van Het Veur Theater. Hoe kan ik die verzilveren?
Een waardebon kunt u bij een telefonische reservering, aan de kassa, of bij het online bestellen van kaarten verzilveren in de laatste stap (bij de betaling).
De voorstelling is uitverkocht, komen er nog kaarten vrij?
Kort voor, of op de voorstellingsdag zelf, komen er soms nog kaarten terug in de verkoop. Wij hanteren hiervoor een wachtlijst. Zodra een voorstelling is uitverkocht zal een van onze medewerkers deze optie activeren. Ziet u de wachtlijst optie niet, maar alleen dat de voorstelling is uitverkocht, neem dan contact met ons op. Met iedereen die op de wachtlijst staat zal contact worden opgenomen zodra er kaarten vrijkomen. Wie dan het eerste reageert de kaarten te wensen, is de gelukkige. Eerder bellen of er al kaarten vrijgekomen zijn heeft geen zin.
Waar kan ik een seizoensbrochure krijgen?
Voor onze brochure kunt u terecht in het theater.
Is er een garderobe? En wat kost dit?
Ja, er is een garderobe aanwezig. Hier kunt u gratis gebruik van maken.
Zit er een gratis consumptie in mijn kaartprijs?
Bij de meeste voorstellingen krijgt u een gratis drankje aangeboden (beperkt assortiment). Als er geen pauze is, krijgt u uw consumptie na afloop van de voorstelling. Voor sommige voorstellingen gelden er afwijkende voorwaarden.
Ik wil de nieuwsbrief ontvangen. Wat moet ik doen?
U kunt hiervoor hier terecht.
Kan ik mijn cadeaubonnen bij jullie besteden?
Wij accepteren Theater- en Concertbonnen en de Podiumcadeaukaart. Om deze te verzilveren kunt u naar de kassa van het theater komen. Wij accepteren geen VVV-bonnen of Nationale Musicalbonnen.
Waar kan ik de voorwaarden vinden?
Deze zijn hier te vinden: Algemene Leveringsvoorwaarden.
Over voorstellingen bezoeken met kinderen
Kan ik met een baby naar de voorstelling?
Nee, dit kan helaas niet. Bij kindervoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Kinderen jonger dan deze leeftijdsindicatie kunnen wij helaas niet toelaten. Niet alleen is een voorstelling voor de baby wellicht te indrukwekkend, ook kan de baby overlast bezorgen voor de overige bezoekers.
Waarom is er een leeftijdsindicatie?
Bij kinder- en jeugdvoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Deze indicatie geeft aan voor welke leeftijdscategorie de voorstelling is gemaakt. Deze is gebaseerd op de inhoud en de lengte van de voorstelling. Kinderen jonger dan deze richtleeftijd kunnen de voorstelling voor de spelers en andere bezoekers verstoren. Wij vragen of u hier rekening mee wilt houden.
Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Kan ik de kinderwagen / buggy ergens kwijt?
Niet in de theaterzaal, wel in het theatercafé (foyer). Vraagt u aan onze medewerkers waar u de buggy neer kunt zetten.
Mogen kinderen alleen naar de voorstelling?
Wij raden aan om kinderen tot 16 jaar altijd met een volwassene naar de voorstelling te laten gaan.
Over mindervaliden
Ik wil plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker. Hoe kan ik dat doen?
Indien u van een rolstoelplaats gebruik wilt maken dan kunt u uw kaarten bestellen via de normale weg en een e-mail sturen naar kaartverkoop@hetveurtheater.nl om aan te geven dat u een rolstoelplaats wenst, of slecht ter been bent.
Over de Podium Cadeaukaart
Kan ik mijn Podium Cadeaukaart ook gebruiken voor het online bestellen van kaarten?
Ja. U kunt in het betaalproces (een deel van het bedrag) betalen met uw Podium Cadeaukaart.
Kan ik mijn Podium Cadeaukaart ook gebruiken voor het telefonisch bestellen van kaarten?
Jazeker. Bel 070 – 3000013 en houd uw Podium Cadeaukaart bij de hand.
Ik heb een Theater en Concertbon kan ik die online verzilveren?
Helaas is de papieren Theater-en Concertbon (de voorloper van de Podium Cadeaukaart) niet online te gebruiken. Als u via de website kaarten koopt, dan kunt u op de dag van de voorstelling met uw entreebewijs en bon langs de kassa komen en dan verzilveren wij deze alsnog voor u.
Staat uw vraag er niet bij?
Mailt u ons uw vraag! Misschien kunnen we hem hier in deze lijst opnemen. U kunt een email sturen naar: kaartverkoop@hetveurtheater.nl